شرکت پوشش صنعت الوان تولیدکننده انواع رنگ ها و پوشش ها با تنوع و کارایی های بسیار مختلف شامل پوشش های اپوکسی، پلی یورتان، عایق ها، درزگیرها، چسب ها و... با کاربری در حوزه های صنعتی، ورزشی، بیمارستانی، ساختمانی و...  می   باشد که شما می توانید تمام نیازهای خود  را در زمینه رنگ و پوشش از طریق شرکت ما تامین کنید. همچنین این شرکت در زمینه اجراء انواع کفپوش ها و رنگ ها نیز فعالیت دارد.  ما با بهره مندی از مهندسین و نیروهای متخصص  به شما این اطمینان را می دهیم تا با بهترین کیفیت این محصولات را به شما عرضه کنیم.  در این سایت مشخصات و اطلاعات محصولات با توجه به نوع کاربرد و هم چنین به صورت دیتاشیت در اختیار شما مشتریان گرامی قرار گرفته تا راهنمای خوبی برای انتخاب شما باشد.

اهداف کلی و خط مشی سازمانی

این شرکت در راستاي تأمين منافع تمامی ذینفعان با هدف درك و برآورده سازي نيازمندي های مشتري والزامات مقرراتی و قانونی ، با ايجاد سيستم مديريت کیفیت مطابق الگوي استاندارد بین المللی ISO 9001:2015 سياست هاي خود را به عنوان چارچوبی برای تعیین و بازنگری اهداف سازمان به شرح ذیل بيان مي دارد تا کلیه مدیران و کارکنان شرکت ضمن آگاهی کامل از مفاد آن ، تعهد خود را نسبت به حفظ و اجرای خط مشی تداوم بخشند.

        ·احترام به خواسته ها و انتظارات مشتریان

        ·بهبود فرآیندهای داخلی

       ·رشد سود آوری شرکت

   مدیریت ارشد شرکت ، علاوه بر اجراي سياست هاي فوق و بازنگری سالانه نظام مديريتي مذکور، تعهد خود را نسبت به بهبود مستمر این سیستم اعلام می دارد . بديهي است دستيابي به اهداف فوق از طريق آموزش مستمر و ارتقاء سطح آگاهي همکاران تحقق خواهد يافت و مديريت شرکت انتظار دارد تمامي کارکنان با مشارکت و ايفاي نقش خود در جهت اهداف فوق گام برداشته و موجب شکوفايي هرچه بيشتر سيستم های مديريت  شوند .